0.nap

 2009.07.31. 22:08

azt tartják, mindig azok a dolgok sikerülnek a legjobban, amikhez az embernek előtte nagyon nincsen kedve. bízom benne, hogy ezalól én sem leszek kivétel, és a mai nap csak az előttem álló napok milyenségét volt hivatott fokozni.

 

nincs is annál természetesebb dolog, mint az utazás napja előtt megtudni azt, hogy hova megy az ember. ezt ma délután fél5re sikerült is abszolválni. :) külön feldobta a várva várt telefonbeszélgetést Robertemmel ( Robert Küchler ) az, hogy le kellett diktálni betűzve a nevünket, ezen kívül mindkettőnk születési dátumát, és -számomra megdöbbentő módon- mindkettőnk címét is.

ennél lényegesebb, hogy vasárnap este 6kor van egy pontos helyen megbeszélt rendez-vous-nk Küchlivel, ahol is minden kiderül, ami eddig nem. engem a legjobban az izgat, hogy úgy néz-e ki, ahogy elképzeltem - langaléta alkat, borzas ősz haj, szemüveg, 50+... már alig várom :)

a szállásról annyit tudunk, hogy ágyneműt a biztonság kedvéért vinni kell, a hűtő meglepő módon üres lesz, de főzni tudunk majd (heh). és a Schützengasse 25/a szám alatt található. :) de hogy lakás, szoba, ház, pince, padlás vagy kunyhó-e, az meglepetés maradt.

bepakolni egyébként még természetesen nem sikerült, anyukámmal összeveszni viszont természetesen már többször is. továbbra is olaszosan élünk. egész nap kiabált és csapkodott, hogy neki ehhez nincs is kedve, és vissza se jöjjek, én visszakiabáltam, hogy neki köszönhetően már nekem sincs, de visszajönni akkor sem fogok, majd elsírtam magam, és azóta nagyjából helyrebillent a dolog. valószínűleg az dühítette, hogy én lazán fogtam fel a problémát, hogy péntek délelőtt még semmit sem tudtunk, és lesz-ami-lesz-alapon próbáltam működni. ehhez igazából továbbra is tartom magam.

holnap 3 körül indulunk elvileg, és terv szerint mindenféle svájci városokat fogunk útközben megnézni. nagyon bízom benne, hogy apukámnak nem lesz tüdőembóliája. :S és hogy balesetmentesen érünk oda. és kevés veszekedéssel. :) mindenféle negativitást mellőzve, bízom benne, hogy minden wunderbar lesz. :)

még egy linket idetennék, mert egész nap ezt hallgattam, és ez úgy érzem, hozzátartozik a napi bejegyzéshez:

http://www.dailymotion.com/video/x8jhh_mr-big-to-be-with-you_music

 

és akkor lehet, hogy pakolni is kéne egy kicsit. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bienne.blog.hu/api/trackback/id/tr11280567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása