-1.nap

 2009.07.31. 00:44

soha életemben nem írtam blogot, és mindig úgy gondoltam, hogy nem is fogok, de a közjó érdekében, illetve a praktikusság jegyében teszek egy próbát. meg persze alapvetően bálint kedvéért. :P természetesen egyelőre nagyon nem értek hozzá, de azzal biztatom magam, hogy majd belejövök, és különben sem ez a lényeg, hanem amit írok. :) mindenesetre ha meglepő technikai fordulatokkal találoztok itt, ti rajtam kívül mindannyian tapasztalt blogolvasók, nézzétek el nekem.

 

a -1. nap fontos tapasztalata, hogy herr küchler továbbra is herr küchler maradt. a megígért 'morgen früh'-s telefonhívás természetesen nem következett be, így jóleső nemtörődömséggel nyugtázhattam, hogy majd megyünk valamikor, valahova, ki tudja hol, de lakni is fogunk, és dolgozni is kezdünk majd valamikor, valahol. mert ilyen apróságokat, mint pontos cím, szállás milyensége, kell-e ágynemű, tudunk-e majd főzni, kell-e köpenyt vinni etc., ilyeneket még nem tudunk. a legutolsó információ pedig az, hogy az Anreise Tag az Dienstag. de hogy ez mit jelent, hogy vajon aznap kell-e dolgozni már, és hányra kéne megérkezni szerinte, ez egyelőre még nem derült ki.

vagy ő a kivétel, vagy mégsem pedánsak és precízek a svájciak. már nagyon kíváncsian várom.

mindenesetre biztos ami biztos-alapon vettem ma egy köpenyt. B) igaz, hogy rövid ujjú, és csipkés, így engem inkább emlékeztet egy óvó néni ruhájára, de valamiért ezt éreztem a leginkább testhez állónak. :)

 

Bienne, egyelőre az internet szerint:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bienne.blog.hu/api/trackback/id/tr291278813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nóóra 2009.07.31. 01:58:53

@kovacsbalint: ezzel nem pont azt fogod elérni, hogy kevés német szó legyen benne, fischkopf:P

sBazsi 2009.08.13. 14:10:18

kíváncsian várjuk már a folytatást!!!

Nóóra 2009.08.13. 14:16:31

@sBazsi: :) tegnap akartam irni, csak elaludtam... itt bent a korhazban pedig nincs nagyon idö, vagy ha van is, annyi nincs, meg nem nagyon akarok itt irni...de lehet h majd fogok... legkesobb hnapra:)

sBazsi 2009.08.14. 11:41:16

ezt már egyszer mondtad...
ha este elalszol, akkor mikor tanulsz??
egyátalán tanultál már valamit??
ezt anya kérdezi!!
süti beállítások módosítása